onsdag 10 september 2008

Mindre irritation idag

Jag håller på och tvättar, min första gång i tvättstuga - jag tror det går fint! Hoppas att alla kläderna torkar nu. Emma ringde och frågade om jag ville med på en shoppingsväng, det var trevligt! Annars hade jag nog blivit sittandes/liggandes inomhus hela dagen idagoch det blir jag lätt less på... Har faktiskt en del att läsa, och skriva.. Men usha, en liten liten stund av ledighet kan man väl få ta sig? Ska nog ta o ringa min vfuplats sen i eftermiddag o, undra om de minns mig? Var ett tag sedan jag var där nu. På fredag ska jag förresten jobba en sväng, det är trevligt! För när jag får vika lite så inser jag att jag ändå inte är helt kass på detta, för mitt kommande jobb handlar väl inte om hur duktig jag är på att skriva sjutton sidor i rätt formuleringar och med tillräckligt mycket hänvisningar till litteratur? Det handlar väl ändå om att kunna omsätta allt det där i praktiken och tänka till.. Så tycker då jag iaf men uppenbarligen inte lärarutbildarna. Blä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar