lördag 13 september 2008

Rivstart

Vilken underbar dag! Det är helgrått ute men vad gör väl det! Jag mår så himla mycket bättre idag både fysiskt och psykiskt motför vad jag gjort tidigare i veckan. Varken skolan eller något annat känns bekymrande! Klart det går vägen, vad är det värsta som kan hända?

Vaknade 10.10 idag och precis då fick jag ett sms med "Step muskel kl 11?" Yeah, sure! Upp o hoppa, i med en tallrik fil och på med träningskläderna för att rusa iväg.. Första träningspasset på en vecka nu efter förkylningen men det gick väl helt okej, tog i lite halvt på stepdelen, gjorde en del direkt på golvet istället då bena inte var hyperpigga. Men jag älskar styrkedelen i dom där passen, perfekt mycket och precis dom muskler jag behöver träna! Sedan bastade och dushade vi där vilket är hemskt skönt. Nu sitter jag här och har precis druckit te och ätit scones samtidigt som jag läser lite om bedömning. Tänkte följa med och se Tompa spela fotboll senare idag och sedan har jag inga planer alls förutom att inte oroa mig över plugg.

1 kommentar:

  1. Kul att höra Malin! :) Om du vill prata om något nån gång så säg till! Det kanske känns lättare då! ( Förstår om sånt ät svårt, för det tycker jag!)

    SvaraRadera