söndag 14 september 2008

Libodibouhdachou

Tro't eller ej men Malla har pluggat idag! Kanske inte så mycket som jag hade hoppats men jag har pluggat annat än vad jag trodde och det är mycket bättre. Jag har nämligen fått ihop en halv a4 till nulägesbeskrivning och mål, ä'nt bra så säg! Tror jag har klurat ut två slags mål så det behövs bara ett till, det är dock väldigt svårt att förstå vad de vill ha för slags mål där så det dröjer nog.. kanske kan jag få lite hjälp och idéer av mina vänner imorgon.

Igår blev det lite festligheter, väldigt trevliga spontana festligheter må jag säga! Jag o Emma hade singstartävling mot Erik och Gustaf som vi vann rätt fint :) Fick lite gott vin och annat smått och gott och hamnade sedan på ett Corona som också det var trevligt. Mycket roliga människor och några kändisar, bland annat en som väldigt nyligen varit med i OS . . . Det var en sån kväll man borde haft kameran med och hade då fått en del fina bilder. Tyvärr var det ju så spontant så någon kamera fanns inte eftersom batteriena var stendöda. Men vad gör väl det! Som Stina sa såg bilderna från inatt lite hemska ut.. Det var inte meningen men i mörker med en kamera utan blixt så blir det ju lite... mörkt?

Nu ska jag snart få mitt första mål mat för idag som är välkommet, borde sedan ta tag i hemmet och senare ikväll ska jag iväg på Mamma söker fru-kväll. Undra om vi ska promenera dit?

Well, har ni inte sett detta ännu så varsågoda; Helt underbart!

2 kommentarer:

  1. Haha! Malla + slagsmål på krogen = WHAT??!! hihi Men det var ju en ganska häftig grej om det hade varit sant hehe
    Jodå, helt okej med mig.. Trött och sliten, men det går väl. Ska väl plugga lite sen, men jag vet inte..

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, jag får göra det :) Bra att du redan har gjort det också, utifall jag kör fast och behöver hjälp ;)
    Vi började prata om orden didaktik och pedagogik första veckan i skolan, men vad själva ordet didaktik betyder har jag ingen aning om :)
    Så jag kan tyvärr inte hjälpa dig, om du inte förklara ordet för mig då hihi
    Kram

    SvaraRadera