torsdag 4 september 2008

En frys tack?

Det finns möjligtvis inte någon människa i Bollnäs-trakten som skulle vilja åka med upp till Umeå och hälsa på? Följa med i en bil som sällskap... Ingen?

Jag är nämligen i stort behov av en hel massa saker.. men framförallt en frys! Har varit och spanat in en soffa idag iaf, den får duga åt mig.. Den går att sitta i så jag kan ha folk här och den går att sova i om någon nån gång skulle få för sig att komma och hälsa på! Har fixat bil tills imorn och släpvagn blir nog inget problem då det står mängder av dom på macken. Skulle behövas några starka människor kanske men förhoppningsvis orkar jag o Emma bära.

Jag trodde det var kärleksfilm ikväll med men där hade jag fel, synd det för jag var filmsugen. Har läst det som ska läsas till imorgon och förstått en del. Ska se om jag kan få iväg detta nu, hoppas alla har en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar