onsdag 17 september 2008

Got some problems..

Har länge försökt få fotona stora på min blogg, och att ha många små brevid varandra men det går verkligen inte. Vad kan vara felet? Har provat o provat...

Idag har jag haft en göraingetalls-dag och det har varit skönt må jag säga. Började med att plocka här hemma, tog sedan en sväng till iksu för ett afropass, och vet ni vad för spännande som hände där? Jo där var fotografen med stora utrustningen! Han fotade oss medan vi tränade.. han fotade från fitness fick jag veta, men vad det innebär vet jag icke? Det kändes bra med lite träning innan lunch sådär. På eftermiddagen tog jag mig ner på stan och strosade runt, det var tre saker jag behövde men inget av det fick följa med hem.. Tråkigt nog! Däremot fick jag med mig en träningströja och en klänning.. Tröstshopping? Herregud, hade ju inte gått på stan riktigt här sedan i maj!

Imorgon är det föreläsning och det kan säkert bli spännande, hope so! Efter det ska jag och Jos sätta oss och förbereda redovisningen på fredag. Ska nog sätta igång med det redan nu och googla lite på portföljen.. Inte helt nytt men väldigt spännande! Håll tummarna för att mitt VFU-kontrakt är någorlunda okej också för i helgen far vi neråt Bollnäs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar