lördag 6 september 2008

Bästa sättet att börja en lördag?

Hur passar bättre att starta en lördag om inte med att läsa lite didaktik? Eller rätt mycket snarare... Fast dagen började med en väldigt skön sovmorgon som gjorde mig lite stressad då jag vaknade, aj aj! Men sedan var det fullfart med boken och jag kan säga att det går framåt, men boken är inte den bästa. Tråkigt nog väntar en ännu värre bok ikväll/imorgon.. Men alla vet väl att det enligt lag är förbjudet att plugga en lördagkväll?

Som Ullis skrev så är det aldrig så rent hos en student som när det är mycket plugg, och det stämmer så väl! Just nu är jag så fruktansvärt sugen på att städa och röja här, skulle också vilja undersöka min kamera lite noggrannare, fixa bokhyllan, hänga gardiner.. Ja, allt som innebär att man slipper läsa! Hade hoppats på ett break med IKSU men där har de inte alls kommit igång så idag fanns absolut ingenting att träna. Trist. Det får bli en prommenad istället men det får nog vänta ett tag.. Nehej, nu ska jag gräva ner mig i boken igen! Min soffa är en bra pluggsoffa. Hej!

1 kommentar:

  1. Vilken bok läser du? Och vilken ska du läsa imorrn? Ha det bra! Här går det framåt SAKTA men säkert...
    pust!

    SvaraRadera