onsdag 17 september 2008

I'm done!

Vad gör man en ledig dag? Ledig.. Ledig... smaka på ordet! Äh, man kan väl egentligen inte påstå att jag är ledig heller, men jag är nu färdig med VFU-kontraktet, ja, det kommer säkert massor av klagomål så jag måste göra kompletteringar men det är inte förns på fredag så just idag känner jag att jag har lite tid över till annat. Tid till sånt som jag inte hunnit med på tre veckor.

Nu har jag tänkt städa här, sedan gå till IKSU, bada och sedan ta en sväng på stan. Sen kanske kanske jag kan läsa lite om jag känner att jag har lust! För nu har det verkligen varit dygnet-runt studier ett bra tag.. Vore skoj om jag fick spanskaböckerna idag så kunde jag läsa lite sånt, som faktiskt är roligt! Jo, jag har betsällt spanskaböcker för nästan 700 kronor, herrejösses! Well, nu ska dammhundarna bort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar