lördag 6 september 2008

Här var det fest

Alla gammal festmusik; Oa hela natten, Sommartider, Dansar aldrig nykter, Var ska vi sova inatt, Vi har gått i samma klass, 800 grader, We are all the winners, Summer of 69, Grease.. Well, de flesta! Spelas just nu en trappa upp... Och säkert på flera andra håll på detta område också. Här är världens största kör så det är nog en hel del folk där.. Synd att man inte var bjuden, dom verkar ha kul ;) Men jag har också en rätt trevlig kväll, ser på Pirates of Carribean den första som jag faktiskt inte sett! Såg ju tvåan på bio i NJ med Karin och 798 andra personer på premiärdagen, och då hade jag inte sett denna innan. Missade dock början idag så jag får nog ta o se den en gång till, skulle vilja se de andra två igen också så jag kanske kan ta en hel pirateskväll nångång! Fick besök av Emma en sväng ikväll med vilket är trevligt, och så har jag ju mycket att stå i här hemma, har fått lite gardiner på plats nu, behöver dock nya till matsalen (!). Håller på o gör några hemmasnickrade lådor att ha i bokhyllan tillsvidare och så ser här ut som helvete eftersom det inte är någon ordning alls! Imorgon ska här vara ordning och reda för då får jag besök.. Plus att Emma nu ikväll var vänlig och överlämnade en spännande bok på 340 sidor som ska vara läst på måndag! Tjohooo för en härlig lördagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar