tisdag 9 september 2008

You had a bad day

eller; And it hasn't been your day, your week, your month, or even your year but..

Jag tycker själv inte jag är den som klagar ofta eller mycket, kanske har jag fel uppfattning om mig själv men så tycker jag det är iaf. Men nu måste jag klaga lite, ush och fy hur jag mår först och främst. Sover inte på nätterna eftersom huvudet är helt tjockt och varmt, på dagarna är jag alltså bara trött o trött, nu har det bara varit ett par dagar och det känns som det kanske håller på o blir bättre så jag hoppas på det då. Det är ju faktiskt lite trist.. Jag vill gå på iksu :)

För det andra så överväger jag på riktigt att hoppa av denna skitutbildning idag. Ush och fy där med, jag känner mig bara värdelös och okunnig, det är bara fel på mig och alla andra är SÅ himla duktiga. Som någon sa så kan det inte bara vi som inte förstår, det måste sitta fler där och inte förstå men de vågar inte prata och fråga så det blir alltid vi samma som gör det, vilket leder till att det låter som att det bara är vi som aldrig förstår och som är helt puckade i huvudet. Jag får den känslan iaf.. Men egentligen kanske det sitter många där i rummet som inte förstår något och bara håller käften. Vad är då bäst egentligen? Att fråga och få veta hur det ligger till eller ska vara, men verka lite puckad, eller att tiga, inte få veta och låta jättesmart? Iofs får ju nu dessa som håller tyst ändå veta eftersom det finns andra som frågar "åt dem".. Nä jag vet inte, men jag är väldigt less och arg på det mesta idag.

Var ner i tvättstugan påväg hem idag och skulle flytta tvättiden som jag egentligen har nu, igår var det fullbokat en vecka framåt, men se nu fanns det en tid imorgon förmiddag, precis vad jag ville ha! Så allt har ju inte gått emot mig... Det gäller att finna det positiva i allt! Idag har jag tänkt köpa en nätverkskabel också, jag hoppas det funkar till min dator nu då. Näe men, lite mer liggläge och vila för kroppen nu då. Hej!

1 kommentar:

  1. Héj! Du som har lite koll, hur gör jag kommentar texten större? :)

    SvaraRadera