måndag 22 september 2008

Stök och bök

Så har man suttit i en bil hela dagen igen . . . For från Bollnäs åtta imorse, nåja.. den blev lite mer eftersom mina nycklar var spårlöst försvunna! Herrejösses vilken panik det blev, som tur var kom de fram efter lite stök. Vi mellanlandade på ikea och jag shoppade visst loss riktigt ordentligt, men nu känner jag att jag börjar få allt jag vill ha här för att trivas också. Även fast man kanske bara ska bo i det ett halvår, nja.. tre månader, så är det ändå viktigt att trivas va? Lite fint kan jag väl få ha det för en gångs skull? Nu har jag fått ett vitt överkast, fönsterlampor och lite annat smått och gott så nu ser nästan soffan svart ut tom? Ska sy/köpa fodral till kuddarna jag köpt till soffan också såsmåningom. Frågan är när allt ska hinnas med? Ikea-kassarna är uppackade så det är bara väskan kvar, men oj så trist det är att packa upp!

Det där med att eventuellt bara bo här tre månader till tar vi en annan gång.. Det tar olika vändningar väldigt snabbt här, jag är en sån person.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar