onsdag 24 september 2008

Mittiveckan

Så var vi några dagar in i veckan... Mittwoch som man säger i Tyskland, bara två dagar kvar av arbetsveckan och det ska jag nog stå ut. Två dagar avklarade på VFU:n nu och det blir nog bra detta. Det är ovant med lite nya arbetssätt motför vad man är van vid, lite nya rutiner, grad av hjälpsamhet, regler.. Ja, ni vet? Sånt där smått som är olika på alla förskolor.

Jag och Emma har varit på ub ikväll och plockat åt oss lite litteratur till ex-jobbet.. Jajjemän, då var man igång då! Vi fick också en varsin avhandling inom ämnet som ska läsas nu under VFU:n, hoppas att dom är någorlunda intressanta? Igårkväll gjorde vi slag i saken och fysgympade, vilket känns i kroppen idag! Aj så stel den är.. och nå grymt jobbigt var det, men hyfsat roligt.. Jo, nu har ju den hälsosamma hösten kört igång på riktigt! Skulle ha varit på nå vattenaktigträning men mina bikinitrosor har gått och gömt sig, vet inte vad jag kan ha lagt dom på för fiffigt ställe? Här är ju lite smått kaos i lite ordning och jag har inte riktigt koll på den ännu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar