torsdag 7 februari 2008

05.30 beeep

Ja, då kommer väl min klocka ringa imorn, jippie! Öppning imorn, det blir spännande, pigg o glad! Blir sängen tidigt ikväll kan jag tro.. Direkt efter hemkomst från kören måntro? Kör kl 19, ska promenera iväg om, 40 minuter. Efter jag slutat kl 16 for jag direkt till universitetet, lämnade tillbaks böcker och hämtade mitt slutkuvert från bajskursen. Nu har jag hunnit äta mat, kokat köttfärs av köttfärsen som var färdigstekt och halvpackat; och så bokat biljett till hemresa. Kommer till Söderhamn imorn kväll 18.30, undra om någon har tid att hämta mig. Det blir verkligen en kortis i Bollnäs men så får det bli!

Oj vad pedagogiska aktiviteter jag haft idag! Planerad lek med storingarna på förmiddagen, sångsamling med småttingarna innan lunch; de gillar verkligen ompa ompa fallerallera! Sedan läsvila med storingarna efter maten.. Tjohoj!

På slutarbetet som låg i kuvertet jag hämtat hade herr R skrivit: [..]utan tvekan godkänt betyg! Det behövde jag så det kändes skönt, och att det inte var Hon som hade läst det. Nu ska jag packa klart och styra upp lite här innan det är dags att kila iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar