fredag 22 februari 2008

Vit duk, fint porslin...

..vem vill ha musik med violin? Dyrt vin, fin likör, små trianglar med kryddat smör, iiingenting för mig. [...] Jag vill haaa Kebabpizza slivovitza...

-Vilken bra låt!
- Åh den är rolig!

Idag har vi haft storsjung, klart det blir schlager där ;) Och de stora barnen sjöng fint med. Ni ska bara veta vad det sjungs för låtar, mysigt och roligt, det är vad det är! Klart barnen ska bli schlagernissar!

Så var klockan halv sex o vad har jag gjort? Slutade vid halv fyra idag, jobbade några timmar extra. Har bokat flyg till Stockholm schlagerhelgen och sedan inte gjort så mycket mer.. Tänkte tvätta ikväll, det måste väl vara ledigt då? Vem tvättar en fredagkväll? Hade tänkt städa lite här också, det är kaos som vanligt på fredagar.. Tänk att jag hinner/orkar ingenting i veckorna! Ja men jag ska ta tag i lite städning nu då. Tänkte äta lax till middag men det blir ett senare projekt. Tjohej

Det här är bland det bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar