torsdag 21 februari 2008

Stannfåglar?


Jag trodde verkligen att änder flyttade söderut på vintern.. Men så fel jag hade! Jag tror alla Umeås änder har slagit läger i parken vid sjukhuset istället. Stackarna måste frysa..
Det har gått fint att jobba idag, jag är fit for fight igen! :) Men det var nog klokt att stanna hemma hela två dagar. Har börjat jobba ihop lite extra dagar nu, två timmar om dagen tre dagar så har jag en extra dag, så jag ska fixa mig några sånna så ska detta nog gå fint. Vi kanske vill åka ner till Stöckhölm tidigt då det är melodifestivaldags? Tja, man vet aldrig vad som kan hända. Nu ska jag o E snart kila till kören. Jag är lite skeptisk mot denna nya men jag vill sjunga så jag fortsätter!
Förresten filmade vi mig/barnen idag -huuu, säger jag! Jag kunde inte släppa o glömma kameran, U som hållde kameran tänkte jag inte på men det där jäkla filmandet... Men det gick bra, jättebra tycker jag (än så länge...). Fick med lite konflikthantering där på slutet också, det gick mindre bra! Tusan svårt alltså. Ja, ska leta reda på lite o-snoriga kläder nu att ta på mig sedan kila iväg. Hejhopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar