söndag 24 februari 2008

Djupa tankar..

Igår frågade jag Emma om Brad Pitt och Angelina Jolie var med barn eller hur det nu var.. Det pratades för ett tag sedan om att de skulle få tvillingar men sen har det varit hemskt tyst tycker jag.. och man vet ju inte, det kan lika gärna vara snack som att det verkligen är så! Men si, idag visar hon magen i aftonbladet! Så pju, jag kan pusta ut, hon väntar barn. Den stora frågan nu är om det är två eller bara en?

En annan såndär viktig sak jag funderat ett tag på är om Bigbrother-Jessica fick barn någon gång? Det var rätt mycket skriveri där om att hon var gravid med en spanjor och de gifte sig och sånt, men sen blev det väl tyst? Blev det inget barn, gick något tokigt? Men nu hittade jag på Wikipedia att hon födde en son 22 oktober, så jag kan pusta ut igen... Men vad den heter och några bilder, det går då inte att hitta! Konstigt att de inte vart med i Klick eller så? Något kanske inte står helt rätt till...

Så nu har jag rett ut mina djupa tankar o funderingar :) Har gjort nytta idag, absolut! Vikt tvätt, "städat" garderoben och en hylla på skrivbordet, bytt lampskärm till en fin rosablommig och gjort ett kg potatissallad! Tänkte till lite och sparde det roliga till sist så att jag kan fastna med det, så nu ska jag sätta mig o "scrapa" lite så att den högen försvinner. Bye bye

Jag vill flytta! Mer garderober och en byrå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar