torsdag 28 februari 2008

Var jag borde bo

På facebook kommer mycket ointressant varje dag, test hit och test dit, när ska du gifta dig, vilken seriefigur är du, vill du bli en vampyr eller vad sägs om vänner som vill sälja en? Men nu kom det ett What city should I live in från Stina och det lät ju skoj, och det blev inte ett oväntat resultat..

I'm going to be living in New York
Admit it - you want a little of everything. From food, to entertainment, to the sights and sounds, New York has it all. Interested in business - take a trip down Wall Street. Want to sit in the lap of luxury - visit the Hamptons. Make sure to spend at least one New Years watching the ball drop in Times Square. Once you live in New York, you can't settle elsewhere. Other cities? Forget about it.

Jag är helnöjd med det, absolut, fick jag chansen skulle jag lätt bosätta mig i New York, ingen tvivel om saken! Nu kommer MaMa snart och jag ska promenixa iväg och hämta henne, gäsp, trötter! Förresten verkar de vara lite sen för de skulle vara på Ålidhem 22.20 o har inte kommit till stan ännu? Nu ska jag lyssna på lite gamla JD/Emmalin verk. Byebye

1 kommentar:

  1. Ja, du ser :D Du är en liten New Yorker innerst inne :D

    SvaraRadera