söndag 3 februari 2008

Modeblogg Wohoo!

Diggilo diggiley alla tittar på mig...






Jag har köpt mig ett par guldskor, är de inte fina så säg! :) Jo ni förstår jag och Emma tänkte ta en promenad i solen, för här har vi haft blå himmel, strålande sol och -2 grader idag. Och jag behövde ett par skor eftersom det är hål mitt under mina, så vi bestämde oss för att gå ner på stan en sväng och där hamnade vi på den trevliga affären skopunkten. Med mig hem hade jag en stor påse med tre par skor! Vilket kap! Värsta fina lyxaffären här, jag tror nästan jag ska börja modeblogga nu, vad tror ni om det? Vad stod det i metro här i veckan, 59 % av alla tjejer läser minst en sån varje dag eller nå sånt.. Men men. Jag var ute efter ett par vinterskor och tänkte mig hur de skulle se ut, nu hittade jag inte just sånna men jag är glad ändå! Fick med mig ett par svarta vinterskor/stövlar, ett par gråa lite högre lite finare, nästan stövlar men som min vad får plats i ;) Och så guldskorna då. Allt detta för 198 kronor! Ohooo, det måste vara fina märken ;)

Nu upptäckte jag att det var bandy, på fyran! Och jag som hållit utkik på svt o 24:an men detta var ju en glad överraskning, Heja Sverige! Så då måste jag faktiskt kolla på det och kan iiiinte plugga. Annars så har jag en del kvar att läsa men nu har vi varit ute 2.5 timma(?) så jag kan väl gå med på att sitta inne med boken resten av dagen då. Singin bee 20.00 ikväll, det är skoj! Innan dess ska jag vara klar. Well, ska läsa lite nu i paus.

Förresten är jag rätt nöjd med hur det ser ut här nu, förvånade när jag har hjärtan? Ja jag är ju inte särskilt hjärtlig av mig men om ni kollar riktigt riktigt noga så ser ni att hjärtana är fulla med gerberor ;)



Dom andra skorna ;)

1 kommentar:

  1. vilka kap, dit skulle ja behöva åka :) ska kolla igenom lite bilder nått tag så får du fixa en finan sida åt mig :)

    SvaraRadera