tisdag 26 februari 2008

Bokrea

Ganska skön dag idag, vaknade pigg som en lärka när klockan ringde. Det är så mycket lättare att stiga upp när det är ljust ute och solen lyser in genom fönstret! Idag har det verkligen varit toppenväder, sol sol sol! Och jag har varit inne. . . Tanken var att jag skulle varit där till 18 men just idag var det personalmöte och det känns inte så himla väsentligt, så jag gick då jag slutade kl 16. Tog en sväng in på Åhlens och Åkerbloms för att spana in bokrean och hittade en hel del kul, idag fick det bli de efterlängtade böckerna; Fåglar, en fälthandbok och Blommor, en komplett fotografisk guide till norra Europas blommor. Så fick jag med mig en bok hem som heter De 100 bästa recepten choklad. Men där fanns mycket mer så jag får nog ta och kika mer en annan dag.

Jag har huvudvärk, ska blanda en flaska saft och lägga mig på soffan nu. Gossip girl ikväll! Andra avsnittet för mig.. Såg första och sedan har jag missat det, jag tror inte det är någon fara va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar