torsdag 28 februari 2008

Positiv

Ni kan inte tro hur mycket positiv kritik/feedback jag fått idag! Det är gött kan jag tala om, och det behövs nog. Jag har lite svårt att tro på mig själv riktigt där, när det gäller att rikta sig mot "fröknar", tack vare den där jäkla *%#¤*&%# i första kursen som förstört mig. Och de tyckte jag skulle tro på mig själv, skriva upp det nånstans allt positivt o typ som medelande på mobilen; Jag tror på mig, Jag är bra. Så då tänkte jag, här på bloggen passar väl bra att skriva det! Så nu har jag lagt till det högst upp här brevid ;) Själviskt va? haha

Ja hade då vfu besök idag och jag var allt lite nervös, möttes på morgon av: Ja, ska du verkligen ta Sofi.. och hörde hur hon gnällde och grät innifrån. Eeh jo sa jag och så blev det. Tur att hon gillar att måla ;) Det gick kanonbra iaf! Både ledningen med barnen, det efteråt och pratstunden. Riktigt skönt! Och målen är uppfyllda med råge så nu kan jag ligga hemma resten av tiden... Eller? Näe, jag trivs ju jättebra och det är verkligen skitroligt så jag ska nog gå dit i fortsättningen också. Nu ska jag se om spagettin på spisen och laxen i ugn är klar så jag får äta, för hungrig, det är jag! Sedan ska vi kila ner på kör om en timma. 22.20 kommer mor så då ska jag gå och hämta henne. Ska nog köra en snabbis med dammsugaren nu om inte maten är klar. Tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar