lördag 2 februari 2008

Tänk vad jag kan!

Nu har jag lärt mig byta ut bakgrundsfärgen mot bild och lägga in en s.k "header", är jag inte duktig så säg? :) Nu fattas det bara att lyckas redigera bilder fint så att man har något stilligt att lägga in där.. Sen vill jag ju gärna att de ska stå tex Malla högst upp där, och inte nån konstig kod som är det från bilden...Så lite med mått och fäger sådär som ska stämma, men det kommer det kommer! nu har jag dock inte tid att pilla något mer då jag måste plugga lite, tjohoj så skoj. Har varit till iksu en sväng och där bygger de om väldigt, jag cyklade idag, och såg på skidåkning, lördagsnöje ;) Ikväll ska vi laga mat, äta och umgås. Plugg plugg nu!

3 kommentarer:

  1. "Ett litet ord från mig :)"
    Jäklar vad du har snyggat till din blogg Malin! Jag blir imponerad :D
    Nja, jag vet inte.. Ingen aning. Hur kollar man det då?
    Vi ska gå ut sen vi också, det lovar jag! Så länge det blir när jag har fått "lön" så är det lugnt ;)
    Ha det så kul du också, ser på MSN att du är med vänner :)

    SvaraRadera
  2. Du lyckades Malla! :) skit snyggt blev det! Du får ta och fixa en snygg head bild till mig sen också tycker jag :P Hoppas du har en bra kväll! Kramar!

    SvaraRadera
  3. jätte fint du, ja åt mig fårdu nog också ta å fixa när du har tid å lust :)

    SvaraRadera