söndag 3 februari 2008

En trevlig kväll

Vi lagade kycklingpaj igår, och åt sallad till (jag sprang till och från affären på 5 minuter och hann få med mig en låda körsbärstomater, en gurka o ett paket glass!) lite vin och så en hel del buzzande och prat... Ja, det var trevligt helt enkelt!

Inatt har jag läst massor, eller ja, massor.. Halva boken iaf så nu har jag "bara" andra halvan kvar att läsa idag och jag har hunnit med lite redan. Behöver gå till ub och hämta en bok, skulle behöva ner på stan o köpa skor och så vore det skönt att hinna till iksu och träna en sväng. Sen läsa då, läsa läsa läsa. Vore bäst att läsa klart först kanske då det är där jag har mest press nu. Fast att kila till ub vore ju fint också, undra hur länge de har öppet idag? Det är grymt väder ute också så idag är jag skidsugen. Sol o blå himmel! Hur många grader det är har jag ingen riktig koll på men det spelar inte så stor roll, bara man har rätt kläder ;) Längst ner på listan är väl iksu, vi får se vi får se. Ska fortsätta läsa lite nu och så springa till ub. Tror jag. Tjohoj ha en skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar