torsdag 14 februari 2008


Kaka? Idag? Jaha! Alla hjärtans dag!?

När jag slutade hade jag fått massor av fina/gulliga/snälla hjärtliga hälsningar på mobilen. Tack för det! Jag skickar er hjärtliga kramar här! Tänk så bra min hjärtliga bakgrund passsar sig just idag. Och när jag kom hem hade jag fått det här jättefina kortet, åh vad jag blev glad!

Annars så är det väl som vilken dag som hellst, klockan sju är det kör och det ska bli kul, men man kan undra hur mycket jag kommer kunna sjunga. Idag kunde jag inte ens sjunga Blinka lilla stjärna, nog för att det är rätt höga toner i den men Bä Bä Jää gick finfint. Nu ska jag laga lite mat och hoppas på att de ringer från ef innan halv sju så jag fortfarande är hemma. Nej jag ska inte åka som aupair. Men för länge sen satt jag o kollade efter sommarjobb o jag har hört att man måste söka allt o ta vad man får så jag skickade iväg en ansökan då jag såg att de sökte språkreseledare, och nu verkade jag tydligen "intressant" och har blivit kallad på intervju. (!?) Men jag är osäker, jag vill ha bra lön och bra arbetsförhållanden! Haha. Nej men ja, inkomsten för i sommar skulle behöva vara rätt hög.. Och så är jag inte så sugen på att vara ansvarig för fjortonåringar på "supar-resa" till Malta heller. (Ni har väl sett om det på tv'n?) Well, vi får se! Jag har lite frågor o funderingar! Annars vore det ju skitkul att få resa lite sådär och jobba o få pengar så jag klarar mig. Ja, detta var inget jag väntat mig, slängde ju bara iväg den där ansökan..

Nu ska här lagas mat, har ingen aning om vad det blir men troligen något med pasta broccoli o creme fraiche. Sen behövs packas, börjar halv åtta i morgon och åker direkt till flyget mot Stockholm och sedan vidare mot Köping senare på kvällen. Kommer hem från kören vid nio och då är det inte mycket mer kvar för mig än natta. Tjohoj så längen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar