måndag 4 februari 2008

NUUU

Sådär nu har jag ny färg på texten där uppe också, blev lite väl mycket foton men så får det vara. Textstilen var ju cool tycker jag, har aldrig sett den förr!

Jag o Em tog en prommis till strumpstället (Jen!) och hittade fem hyperfina klänningar! Jag förstår att ni längtar efter att se dem tjejer! Outfiten till melodifestivalen i Globen. Nu är du väl glad Lena? Vi pratade ju om det där för nån dag sen :) Vi kommer bli skitsnygga. Jag längtas massor, och till nästa helg då jag ska till Karin. Men det drar igång redan nu på lördag, eller tja, det har redan dragit igång som de sa på Rix idag. Ståhej o artisteri hela veckan! Förresten, borde det inte komma en schlager tidning med aftonbladet nu? Måste kolla det..


Har inte gjort så mycket mer än den prommisen o shoppingturen, tror nästan vi var borta 2.5 timma? Tänkte se American Idol nu och sedan sova, undras när jag börjar imorn? Det skulle kunna vara kl 10. Eller nio? Bäst jag kollar upp det nu...

1 kommentar: