onsdag 6 februari 2008

Allt fixat?

Nu så är här städat och fint.. Nåja, någorlunda.. dammet är upp suget och bokhyllan är iordningställd. Jag behöver verkligen min egna lägenhet med en stor bokhylla nu. Stuvade om så de står på bara en våning nu.. och fick ta bort o lägga i skrubben de böcker som inte fick plats. Mitt golv såg nästan ut som vårt rum i Polen tidigare idag, helt kaos! Om ni minns hur det såg ut? :) Tror det finns ett vackert foto på det... Appropå Polen så ska kusin Jens åka på konfa resa nu i april, var inte vi "stora" när vi var iväg på det...? :) Jag är icke gammal!
Nu ska jag sätta mig i soffan och planera morgondagen, vi hade handledning idag och det gick fint, planerade en del och pratade massa viktigheter. Appropå så pratar barnen om mig hemma, det måste väl vara ett gott tecken? så.. Soffan nu, bandybevakning och planering!
Nästa gång är det de här hyllornas tur att rensas tror jag visst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar