fredag 1 februari 2008

Värme











Jag gillar Tomas Järvheden. Höll ju på att skratta ihjäl mig förra veckan då jag såg något som hette Robins och Luuk fick tjyvringa till sitt hotell. Idag var Tompan med och han är ju bra rolig! Ska visst komma till Umeå snart också...

Ja detta blev ju en lugn kväll, jag börjar bli jättetrött! Undras vad jag ska hitta på imorn, det är alpint på min tv ;) Skulle ju faktiskt behöva ett par skor då eftersom det tydligen är hål i mina, och så kan man ju inte gå runt! Jag vet lite vad jag skulle vilja ha för ena men det är väl omöjligt att hitta då man vet precis vad man vill ha. Lite Spanienrace nu, hittade massa bilder från Agnetas kamera som jag knappt sett, åååh så skönt det vore med lite sol o värme nu! Nä nu ska jag se utröstning på Let's dance o sedan pluggläsa, tjoho!

1 kommentar:

  1. Åh vilka mysiga bilder och vad du har snyggat till doin blogg :) Mycket vackert!
    Ja, det gör man hela tiden. Gjorde det förr också, men då fattade jag egentligen inte vad jag höll på med man nu är det bekräftat. Nej, ingenting än så längen. Vi har kommit in på det på vanliga lektioner men och då har det blivit diskussioner jävlar anamma. Killar tänker verkligen knas jämfört med tjejer ibland :)
    Jasså, vem är läserare nr 2 då? :)

    SvaraRadera