lördag 23 februari 2008

Malla + torktumlare = ?

Torktumlare och jag är ingen bra kombination. Vår förra stängde ju av elen i hela källaren då och då så den vågade jag aldrig använda, nu har vi fått en ny men blir kläderna torra? Jag vet inte hur länge jag lät dom ligga där igår, och det slutade ändå med att jag hängde upp sakerna! Jag vill inte springa ner dit var tionde minut för att kolla att maskinen går heller.. Nej nej, skitsaker! Den jag hade på Teg var jag kompis med, och den i USA, dom fungerade fint, kläderna blev torra och alla var glada! Men här finns det bara skittorktumlare!

Läste klart Olycksfågeln imorse och nu vill jag gärna ha nästa bok, lång kö på alla Läckberg böcker på bibblan så jag tror nästan att jag får köpa den. Dock inte just nu.. Det är lite dåligt med pengar måste jag säga! Men snart kommer de... Förresten, borde inte jag fått lönebesked både från Umeå kommun och Bollnäs kommun denna vecka? Eller när kommer lönen? Jag har stor koll! Ska kila ner och se om det är möjligt att slänga in en tvätt till nu. Tusan vad mycket tvätt det var! Men nya sängkläder igår var inte helt tokigt.

1 kommentar:

  1. ja tokstumlare är inte alltid att lita på tyvärr. Den 27 betalas lönen ut här i Bollnäs iaf så du kanske får en lönespec på måndag :) Kram

    SvaraRadera