onsdag 6 februari 2008

Jag mår som en strumpa. Eller nå? Hinner ju inte med nånting så allt är kaos. Planera, städa, laga mat. Ingenting hinns med någon dag. Tyckte jag slutade tidigt idag, 14 hoppade jag på bussen och for direkt till iksu för att orka dit. Tusan är ju så seg så jag orkar inte dit annars om jag åker hem först. Men så blev klockan mycket och nu är den snart fem! Ska göra pajdeg o skjutsa in en köttfärs/taco paj i ugnen så det blir middag, hoppa in i duschen medan den gräddas, äta och sedan städa. Inatt rasade min bokhylla ner, krach sa det- en glasburk med massa små mynt rasade i golvet. Men man ska se det positivt, glasburken gick inte sönder! Men pengar över heela golvet och böcker överallt. Tjohoj så skoj! Skulle behöva läsa två böcker (igen) och planera lite också... Tusan jag kommer ju aldrig klara av att börja jobba! Sen skulle jag hemskt gärna vilja ha en egen lägenhet också, hellst för ett år sedan men ettor är ju omöjliga i den här stan. Längtas riktigt ordentligt efter en egen riktig lägenhet nu. Ja jag ska väl börja göra nytta då och inte sitta är och fördriva tid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar