tisdag 19 februari 2008

Nu har jag skickat iväg ett mejl om att jag inte dyker upp på någon intervju på söndag. Jag var ju ändå för ung ;) Man skulle egentligen vara 23 men de var tydligen ändå intresserad av mig... Nej jag känner fortfarande att Sverige lockar i sommar, ge mig ett jobb please! Jag kan göra allt, precis vad som hellst! Jag har ju tom vaktat bajsbil förr och värre än så kan väl inget bli? :) Minns du det Stina?

Känner mig mycket piggare nu! Det är hostan som gör det, den har försvunnit underbart mycket, cocillana gör susen! Täppt i bihålorna är jag fortfarande men det kan jag leva med bättre. Har sovit nästan hela dagen så nu är jag aningen rastlös. Ska ta en lugn prommis till ub nu och lämna boken, sedan fuskar jag och tar bussen ut till Tomtebo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar