tisdag 5 februari 2008

Semladag

Semmeldag? Semledag? Undras hur man skriver.. FETtisdag går också bra. Vi har ätit semlor på dagis, jag har fått två faktiskt! Men det var minisemlor så det gick bra, det var hemskt gott!

Nu är jag hungrig och sitter och väntar på mat, eller näe, jag får ju laga maten själv så jag väntar på att spisen ska vara ledig. Jag hade tänkt göra tacopaj ikväll men jag ids inte vänta på det så det får bli något annat som går snabbare!

Jag är så nöjd över klänningarna vi köpte igår, OJ vad jag längtas! :) Köpte Schlagerbilagan idag så jag hoppas på att få läsa lite i den, måste läsa klart en bok tills torsdag också. Nu ska jag gå ut o stressa på M i köket....

1 kommentar:

  1. Jag har också funderat över det där med Fettisdagen. Tur att det inte bara är jag. Det är som sagt skit samma men vad skulle vi svara om nån fråga?
    Hoppas allt är bra.

    SvaraRadera