måndag 25 februari 2008

Men Malin gå genast och lägg dig!

Ja vad sitter jag uppe än för? Prrr... Jag försöker få reda på när jag börjar imorgon men jag har för mig att det är 9.30, min kalender är försvunnen. Nej ush, man ska icke städa! Jag far dit till halv tio iaf, det blir lagom tycker jag, lite sovmorgon. Sen trodde jag att jag skulle vara kvar till sex men upptäckte nu att det var till sju! Hej hå! Det blir en lång dag.. Och jag som skulle göra iksu-come back imorn då min hosta och allt är borta nu!

Kan tala om att det är halt ute, skulle kila på innebandy tidigare och hann bara utanför gården så låg jag på marken.. Hoppsan! Nu gör det ont i armen, lite ut i fingrarna men mest kring armbågen.. Lite skrapsår där också.. och på vaden.. höften fick inget skrapsår men värker lite.. Ja se hur det kan gå! Tur jag har stark benstomme ;) Eller vad? Är det inte om den är klen som man bryter sig och så..? NU ska jag lägga mig i sängen då, läsa lite och förhoppningsvis somna inom några minuter... Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar