måndag 11 februari 2008

Detta är...

... Hindret Mila Mal, eller kanske Limmared Althin. Kolla här för lite roliga anagram!

Så har jag varit hemma i Bollnäs en helg och det har varit riktigt trevligt, blev tom en extra dag men inte pga trevligheten. Jag fick ju feber! Halsont hade jag i veckan o nu är det hosta så jag tror det är påväg bort nu. Magnus hade ju halsfluss så vi hoppas att jag inte kommer få det! Det har jag icke tid med. Åkte buss upp idag så jag har ju vilat massor på bussen, och där var inte många människor 15 på hela vägen kanske?

I fredags kom Emelie med förslaget att vi skulle fara till ishallen på fotboll för där var Ljusnan cup, så det var ju kul! Träffade på en hel del kända människor. Bland annat Madde och när jag sist träffade henne vet jag icke.. Så det var jättebra! På lördagen blev det en sväng på stan med Lillan och Tess, fikade och handlade lite kläder till den där Truls som får ta o komma nu snart! På kvällen var det schlager hos Tessan. Christer och Amy till Globen, oehej! I looove Europe. Ska jag vara ärlig så är det den enda låt jag riktigt kommer ihåg melodin på.. och vad betyder det? Men nej tack, inge Christer för mig. Jag tippade de fem rätt men sen blev det bara pannkaka! Efter melodifestivalen tog jag och Therese våra vinflaskor i händerna och trippade ner till Tranan.. Det kändes . . . 7 år sen? :) Men tusan, där var ju riktigt skoj! Vi var väl förberedd på artonåringarna men där var flest av årgångarna strax före oss tror jag. Dans dans dans.

Såhär glad kan man vara när man ska få se Amy Diamond i Globen ;) Bilden på hur man ser ut när man ska få se Christer Sjögren tänker jag inte visa...



Så igår hade jag feber och låg och såg på skidor hela långa dagen! Till klockan halv fem då jag hämtade upp lillebror och for upp på Sävstaås för bandy. Nu är jag i Umeå och ser på American Idol, tänker lägga mig i sängen snart för helt pigg är jag icke. Tänkte dock kila iväg och "jobba" imorgon för att inte missa SÅ mycket. Med mig upp till Umeå fick jag filten jag fick av lillebror i julklapp, myspys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar