torsdag 23 oktober 2008

Bäst i världen


Jag skulle kunna tippa på att jag är bäst i världen på en sak... Succékaka, det är min starka sida! Har idag till verkat en som jag tänkte bjuda på imorgon, lite gofika skadar aldrig! Har mina vänner tur kanske det finns nån bit kvar till söndagsfikat också... Jag och succékaka går iaf väldigt bra ihop så risken finns att det tar slut. Piffade till den lite extra idag med några hjärtan.


Slutade tolv idag och for hem och pluggade, först var det en lite händelserik bussresa hem men efter lite längre tid än vanligt så var jag hemma. Sedan har jag och Emma varit på funktionell träning, lika jobbigt denna gång, om inte ännu värre! Jag blir så himlarns slut i benen, jösses anåda! Får väl gå med magont hela helgen nu kan jag gissa... När jag kom hem från träningen var bordet dukat och maten färdig, tänk att jag för en gångs skull får uppleva det! Så himlarns skönt :) Nu ska här bli fotostudio, på återseende! Förresten så har vi fått oss en handledare för exjobbet nu också!

1 kommentar:

  1. Åhå, kakan ser riktigt mumsig ut :) Jag läste ditt förra inlägg om att du har fått visumet. Jag tycker du ska försöka komma iväg! Strunta i skolan och Sverige och åk tillbaka till underbara (tror jag) USA :) Det skulle jag ha gjort, men jag vet att det kanske är det ekonomiska som tar emot :/
    Jodå, det går bra på VFUn nu. Hur har det gått för dig? Det är väl sista dagen för dig imorgon va? Eller har jag fel? :)

    Kram

    SvaraRadera