måndag 27 oktober 2008

Toppenbra

Denna dag har inte alls varit så jobbig som jag trodde den skulle bli, positivt! Just nu går jag mest bara runt och väntar på att det ska bli lördag... Eller iaf torsdagkväll! Var borta hemifrån 8-20 idag, as usual på måndagar kan man säga. Först jobb, sen vfu-uppföljning, sen spanska. Jag prioriterade ju bort en föreläsning på fm mot att jobba och det gjorde jag visst helt rätt i då det inte framkom något nytt alls på föreläsningen tydligen. Upplföljningen av vfu var inga svårigheter alls, alla berättade om något positivt de lärt sig under vfu:n och om hur de utvecklats. Jag vill inte påstå att jag är fullärd på något vis för det tror jag aldrig att man blir men nog kan jag väl antyda att just denna vfu inte är den som utvecklat mig allra mest som pedagog.. Men nog lär man sig något på det med!

På spanskan fick vi göra berättelser, jag och Emma var väldigt duktiga på det, med ett stort ordförråd och riklig fantasi kommer man långt! Mycket längre än de som strikt måste följa all gramatik och påpeka alla småfel, anser jag! Men så är det ju en hel del förskollärare i mig då... Trots att dagen inte varit "dryg" och lång på det viset så är jag ruskigt trött och tänker faktsikt sussa nu, nya tag imorgon!

Eftersom det är så fruktansvärt tråkigt med bara massa text och inga bilder alls så är det bättre med en bild på mig än ingen! Jag fick ju träna på att vara fotomodell medan Anna fick träna på att vara fotograf så det finns en hel del på mig själv nu, egot ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar