söndag 19 oktober 2008

Nollgradigt

Har städat, vinkat, promenerat och badat idag. Visst, pluggat också! Stter just nu i soffan med datorn och ser på dansbandskampen, är det ett skämt eller? Jösses anåda. Det var ju inte riktigt mitt favoritprogram. Ute håller just nu solen på att gå ner, det går raskt mot mörkare tider och då får snön ta och komma och lysa upp lite.

Igår var jag på universitetet från ett till sex, en lördag! Vi gjorde klart vårt case och presentationen av det, känns bra att ha åtminstone nånting gjort.. Det tog inte så himla lång tid men sen blev vi kvar och diskuterade livets alla viktigheter, ungefär... Jag hade ju inget bättre för mig så varför inte sitta i en mörk datorsal! På kvällen låg jag hemma och såg på film, inget plugg en lördagkväll...

När jag var ute och gick mitt på dagen igår var det fortfarande så pass kallt att vattnet i dikena var is. Sån där is som frasar och går sönder i bitar då man stampar lite på den ;) Hann också med att fånga en hellikopter innan den flög ur bild. Idag har jag hört/sett tre hellikoptrar, otäckt.. måste ha hänt mycket grejer då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar