lördag 4 oktober 2008

En lördag

Jag var uppe efter tuppen idag, men innan de flesta andra.. Åt en tallrik grahamsgröt och två delikatess med ägg sedan gick jag och hämtade upp Emma och vidare till Iksu. Det blev ett aquapass idag, det var inte jättebra men ändå skönt att komma iväg någorlunda tidigt och träna lite. Nu sitter jag och äter lunch och sen ska jag ta och pyssla lite här hemma med sånt som inte hinns med under veckan. Det är lite konstigt, man jobbar egentligen inte jättelånga dagar, men så ska man hinna med sig själv, städa, äta mat, träna.. det blir som inte så mycket tid över till annat smått som behövs göras. I mitt horoskop för dagen stod förresten att jag inte ska ägna varken plugg eller jobb någon tid idag så det tänker jag ta fasta på! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar