lördag 18 oktober 2008

Lite bilder kan lysa upp tillvaron...

En blivande singstar!

Solen skiner himlen är blå, vad de är skönt att leva då! Men hu så kyligt det är ute, graderna har knappt letat sig upp över noll ännu.. Och "värre" ska det bli, klart o sol betyder ju kyla. På vädret nyss sa de att om de kommer nederbörd nu i framtiden så är det förmodligen i form av snö hänne. Men det gör inget, jag gillar ju vintern!


Jag skulle vilja ha lite mer foton, fota fota fota, det ska ju bli roligt att få lära sig lite i vår! Har mängder på Mio nu och det är inte fyskam, han är en himla gobit, undra om mor hans vill ta del av dom också? Här kommer ett gäng iaf, bara på Mion allihopa!

Klockan ett ska jag träffa tjejerna på uni och avsluta lite påbörjat, det ska nog gå fint för inatt sa det klick i mitt huvud! Tror jag ska ta en kort liten prommis nu innan. Igår förresten blev jag medbjuden på restaurang vilket var trevligt, kött o potatis serverades och det var gott. Efter det våldsgästade jag lite, var med på några omgångar spel. Näe, varför inte visa en söt bebis då? :)

1 kommentar:

  1. Jajjamensan, hösten har kommit till Bollnäs på riktigt :) Idag är det otroligt fint väder här, och jag sitter inne.. hm :P
    Jag har nog hellre minusgrader än höstkylan. Man vet inte vad man ska klä på sig för kläder då det är -3 på morgonen då man åker och sen +10 på dagen..

    Hur går det i skolan då?
    Ha en bra helg du också! :)
    Jättefina bilder du hade lagt upp :)

    SvaraRadera