onsdag 29 oktober 2008

Ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg

Det verkar faktiskt som att jag hunnit med allt jag skulle fixa ikväll, nu är det bara sova kvar och det ska väl inte vara något problem... Väskan har levererats till Emma och plugget är förberett, tror jag! Hoppas jag kommit ihåg allt, det är så himla mycket olika nu så det är svårt att ha stenkoll. Datorn den får följa med på skolan imorn så att vi kan skriva direkt, så den blir med till Bollan med. Planer för helgen? Kommer väl ner rätt sent imorgon, på fredag dag finns inga planer alls så har ni en idé är jag inte den som är den :) Det enda planerade är väl festligheter på lördag och som jag ser fram emot det, jösses vad roligt med lite (mycket..) partaj med tjejerna! Alla mammorna och så vi andra, det kan ju bara bli kanonbra. Nu krånglar mitt internet lite igen, de ringde tidigare idag för att kolla så att det funkade nu efter min felanmälan i helgen, och det gjorde det ju! Men nu har han börja sagt att en nätvärkskabel är urkopplad ibland, det är ju lite tokigt eftersom den sitter där hela tiden... Om ingen står i min matsal o drar ur o sätter i sladden då :P Men det kan jag väl aldrig tro!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar