fredag 24 oktober 2008

Var ska dom sova inatt?

Dom får gärna sova här, och ska de inte sova får de gärna kila iväg nån annanstans snart... Ja jag vill inte vara någon gnälltant här men nu har det låtit HÖGT i flera timmar, ja hela kvällen. Sedan klockan åtta iaf när jag satte mig och skulle se Idol. Det har hoppats, sjungits, skrikits o spelats... Jösses, låter som taket ska ramla in? Det är fest överallt.. Nej vänta, vad hände? Det blev TYST! Från den där låten ni vet; Var ska vi sova inatt? till--- tysssstnad. Oj, oväntat! Jag klagar inte när folk har fest, bor man här så bor man och jag brukar då inte alls bli störd men ikväll har jag knappt hört tv'n. Men är det löning så är det väl :) Själv ska jag väsnas nästa helg!

Har faktiskt fått ner några få små rader på utvärderingen nu, inget vettigt alls egentligen men en början. Bättre lycka nästa gång! Nu ska jag lägga mig och läsa en spännande avhandling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar