söndag 26 oktober 2008

Har just sett Edsbyn-Zorkij och byn hamnade i final. Nu ska de visst inte visa andra semifinalen och det var ju riktigt värdelöst! Bara att hoppas dom spöar Dynamo nu så blir det final sen, för den skulle de visst visa.. 23 sa de på tv:n men 21 står det på hemsidan, så tokigt..

Nu har jag tvätt i maskinerna, hade riktigt mycket tvätt idag så jag hoppas det hinner torka sen... Är ju inte helt kompis med mina torkskåp. Jag o Emma har varit till ub och hittat några böcker också faktiskt. Just nu springer jag runt och letar mitt pass, eller inte, men i mitt huvud springer jag runt och försöker komma på var det kan vara.. det finns bara inte här! Jag vet precis var jag hade det hela sommaren och jag har ju inte använt det nå så jag förstår inte var det kan ha tagit vägen. Kan det vara kvar i Bollnäs månne? Eller har jag lagt undan det på något fiffigt ställe då jag inte skulle använda det? Undra om man kan skaffa ett nytt pass om man "tappat bort" det gamla? Äh, det måste ju vara nånstans... Nu ska jag damsuga här igen, som varje dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar