söndag 12 oktober 2008

Imorgon är det spanska, vi får se hur det går. Jag känner att jag inte riktigt har tillräckligt med tid att lägga på den nu, och det börjar springa ifrån mina tidigare kunskaper och bli svårare och svårare. Tur det inte är några poäng jag behöver, jag läser den ju egentligen bara för att jag vill, och även om jag inte skulle klara kursen så har jag ju faktsikt lärt mig något! Nåja, vi får väl se, kanske har jag mer tid att lägga på språkträning när vi skriver examensarbetet och styr över tiden själva.

Appropå det så ska det väljas kurser inför våren nu, jag hade ju bestämt mig för att ta ett år på andra sidan Atlanten men nu blir det ju inte så pga visumproblem. Därför blir det en vår i Umeå medan jag funderar på annat, nu är frågan bara; vad ska jag läsa? Jag tänker läsa autism, asperger, damp och adhd - ur ett pedagogiskt perspektiv, den går på 50% v.4-23.
Sen är frågan, Digital fotografering och bildbehandling 7.5hp på 33% v. 7-20 som går på kvällstid, och Webdesign och nätbaserat lärande 7.5hp som går helt på distans via nätet.
Eller byta ut någon av dem mot Funktionshinder - med fokus på utvecklingsstörning som också är 7.5hp, frågan är bara vilken jag ska byta ut isf? Tänkte läsa lite "roliga" kurser i vår...

Detta blev väldigt trist och nu måste måste jag sova!

1 kommentar:

  1. det e ju därför nästa kurs kommer bli så jobbig, hon gör allt för att det ska bli så jobbigt som möjligt för oss haha

    SvaraRadera