lördag 11 oktober 2008

Här sitter jag o sitter, vaknade för ett himla bra tag sen efter att ha sovit som en klubbad säl.. Väntar på att de ska vakna några hus bort, emma har nämligen sovbesök hon och jag tänkte väl vandra över när de vaknat så jag också får umgås! Vaknade tom så tidigt idag att jag hade starka funderingar på en morgonpromenad.. Valde dock bort det mot att börja läsa Stieg Larsson boken och ännu har jag väl inte kommit så långt så jag tror säkert den blir bra.

Nu var visst några vakna där borta... Ha en trevligt helg hörni

2 kommentarer:

  1. Var du också uppe med tuppen idag? :)
    Ha det så trevligt du också och hälsa folket!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Älskade Pimpinella. Vá skönt att den "hemska" fredagen gick bra! Troooo på dej själv. Hoppas ni har en mysig helg. Kram

    SvaraRadera