onsdag 1 oktober 2008

Så var det äntligen här!

En sån dag. Skulle man kunna säga.. Men det behövs nog inte. Idag har varit en sån där helt vanlig dag, bara det att det känts lite bättre än det gjort tidigare i veckan och förra. Varför kan jag inte riktigt förklara men man kommer väl in sig mer och mer..

Just nu smattrar det på rutan sådär jättehärligt, njaa.. Så var hösten med regn och rusk här! Visst kan höst vara rätt mysigt, kallt ute, varmt inne.. Men jag tycker bättre om sommar med sol, och vinter med snö! De här mellantingen med höst och sommar skulle jag gärna hoppa över. Jag borde nog inte bo i Sverige egentligen... När ska man förresten komma på det där som hänger ihop med detta, vad man ska göra med livet? Visst nu har jag snart skaffat mig en utbildning, men sen då? Var meningen med mitt liv att gå i skola i 17 år för att sedan vara nöjd och glad, bygga bo någonstans och jobba där tills jag kolavippar? Herrejisses, deep thoughts nu? ;)


Påväg hem idag pajade visst bussen, det är mycket busstrul här i stan just nu, men nya bussar kommer i december - så håll ut! Ja, precis så står det på bussarna, som kommer lite här o var från i Sverige, vi har tom några X-trafikare! Jo appropå bussen då så skulle jag direkt till iksu då jag slutade. Passet började 16, jag slutade 15 och det blev lite tajt men det gick vägen. Nu är jag dock helt slut i kroppen, så tokigt! Aerobic igår, step muskel idag - det är favoriten just nu.. Imorgon ska vi prova på något nytt, funktionell träning, det borde vara bra? Nu sitter jag och hänger i soffan och tänker fortsätta med det hela kvällen, försöker planera något under tiden också.. Jag är inte alls någon tvoman längre, men ikväll är det säsongspremiär för den serie jag vägrar släppa - Greys!


Nu när jag är med sånna där småttingar hela dagarna så tänker jag mycket på den lilla sötisen jag känner som heter Irma, hon är ju för go! Lätt att jämföra lite med henne också.


Sen så har jag hittat lite gamla foton, ett på oss då vi konfirmera oss, jag kan säga som så att om jag någon mer gång kommer gå i kyrkan med lång vit klänning så väljer jag nog ett par andra skor än de jag valde vid konfirmationen. Hur tänkte vi egentligen? Inte särskilt skointresserade va... Skulle tippa på att det ser lite annat ut på fossingarna hos konfirmanderna idag!
Och så ett idolfoto på mig med några snyggingar jag känner ;)

1 kommentar:

  1. Haha :) Det var fler än jag som hade gynpadojjor i kyrkan :D
    Ja, visst är det härligt mec regn mot rutan och blöta löv, men dock inte så härligt då man måste ut :/

    NEEJ!! Det får du inte göra haha Den är ju privat ;P

    SvaraRadera