söndag 26 oktober 2008

Så var bandyn slut.. förlust med 3-2 men vad gör det egentligen? Tvåa i wc är väl inte helt tokigt det heller? Bättre de spelar på topp när jag är hemma o kan se ;) Ska snart lägga mig med min avhandling nu och invänta matchen som faktiskt ska visas klockan elva, som jag har väntat nu.. Fast vi får se hur mycket jag orkar, håller på och somnar sittandes här - tidsomställningen tar ut sin rätt!

Jobb 9-13 imorn, skola 14-15, spanska 16-20. Tuff dag!

Tror ni nån vill ha mig om de får se denna bilden? Ser jag snäll o glad ut? (Tillägg: Ha mig till att jobba hos dem alltså.)

1 kommentar:

  1. Men hallååå! Vadå "nån vill ha mig"!!? Du måste väll förklara att det gäller jobbsök. Jag hoppas att du inte tänker auktionera ut dej till vem/vad som helst! ;)

    SvaraRadera