onsdag 29 oktober 2008

Ingen tid till allting

Hittade just mitt försvunna pass och det låg ju i säkert förvar i en låda med mycket viktiga papper, såklart! Och just för att det låg där så var det så svårt att hitta... Det borde ju ligga på mer naturliga ställen som i lådan med foton eller varför inte nattduksbordet? Nu är det i tryggt förvar här på bordet framför mig iaf.

Just nu springer jag runt och gör allting samtidigt, pluggar, lagar mat, packar, letar viktiga saker, provar kamera och sorterar papper.. Det känns som ingenting händer nånstans men vadå? Borde styra upp det lite bättre nu och organisera mig lite. Ska packa nu sedan äta då maten är klar och så blir det lite plugg på det fram till 21 då jag ska se på Greys och sen sova för att vara piggelin till alla tentor och avhandlingar imorgon. Hey, nånstans där ska jag hinna över till 3D med en väska också, planen spricker nog men som alltid är det bra att ha en planering! Och det är precis det jag ska utvärdera sen.. Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar