onsdag 15 oktober 2008

Tapeter tapeter

Idag har jag gjort en äkta Umeshopping, tog på stor ryggan, hoppade på cykeln och trampade iväg. Jag trodde ju att jag hade punka men det höll då fram och tillbaks till Maxi så det var väl inte så illa ändå... Nu har jag lite mat i kyl och frys iaf.

Slutade tolv idag, hoppade av bussen två hållplatser för tidigt och fick en lite längre prommis i solskenet, då jag kom hem fick jag en tupplur på 45 minuter innan det var dags att bege sig ner till tvättstugan. Passade också på att gå och hämta en tapetkatalog medan jag tvättade så nu har jag en bok här hemma att välja i, ska tillbaka med den imorn men kan inte riktigt bestämma mig.. Iof är det väl inte så himla noga. Får man ta fondväggar så tror jag det blir brunt här iaf, det är ju rätt litet och med mörkt så blir det väl en känsla av att det är mindre? Men det är ju så himlarns mycket fönster i denna lilla lägenhet så det kanske inte gör något? Vet dock inte vad jag ska ta i hallen isf... kanske samma bruna men då bara fondtapeten där. Det är brunt iaf, och så tänkte jag fondväggen skulle vara brun med stora runda cirklar, typ "prickar" med lite silver i... Ni hajar va? ;) Får jag inte göra så blir det antingen randigt eller stora snirkelblommor i något ljust, typ vitt, grått, beigt.. Jo vettni, svårt! Ska även få målade köksluckor och väggar därinne, där blir det vitt vitt vitt. Eller kanske blåa väggar och gula luckor? haha, hua! Jag fastnade ordentligt för den "prickiga", kanske kan ha den i hallen isf.

Den som fondvägg och kanske i hallen.. och så denna i resten av rummet/rummen. Annars kanske denna och denna i hallen... Mja, eller randigt eller nå annat! Vad tros? Färg eller icke? Finns vackra röda prickar eller hel lila tapeter! Kanske gröna blommiga?

Nu har jag nyssens damsugit av lite och har nu parkerat i soffan.

1 kommentar:

  1. den med ringarna va riktigt fin, även den andra med mönster, den sista tyckte jag va minst om men det e ju svårt att få ett riktigt intryck av den lilla bilden å :)

    SvaraRadera