söndag 26 oktober 2008

Gott och blandat

Jag har hittat en sida där man ska skriva in födelsedatum o tillomed tid så får man fram sitt horoskop och det tyckte jag var lite roligt. Det är ju lite skoj det där med horoskop, undra om det finns något som hellst vettigt i dom egentligen? Här är delar av mitt iaf:

Hon är ärlig, reserverad, försiktig, hedervärd och viljestark. Tystlåtet ambitiös inom det möjligas rike, hon tycker om och tar på sig ansvar. Hon kan arbeta inom det sociala området.

Svagheter: ett bittert, fientligt, vresigt och misstroget sinne.

Rekreation, nöjen och spel intar en viktig roll i livet, men också att uppfostra barn. De sistnämnda är det viktigaste i världen för henne och hon är beredd att göra enorma uppoffringar för dem. Hon är sällskaplig och populär. Har gott omdöme, hon är intelligent och förnuftig. Tycker om socialt umgänge.

Svagheter: obalans i kärleksförhållanden, otrohet, lägger för stor vikt vid andras åsikter och vid den allmänna opinionen.

Mycket fyndig och uppfinningsrik vad beträffar att tjäna pengar. Rör på sig, reser. Demokrat, filosof, tolerant, respekterar lagar. Tycker om utlandsresor. Tror att allting lär en något. Kärleken är uppriktig. Hon är i grunden attraherad av dem med problem, vilket komplicerar livet eftersom hon tar på sig dessa människors problem. Hennes känslor är djupa, stabila, solida, slutgiltiga. Hon är inte särskilt öppen och kan vara melankolisk.

Svagheter: hon har en tendens att hålla tillbaka känslor, hon är för reserverad och är rädd för att bli besviken i kärleken.

Hon vill lyckas i kärlekslivet. Hon möter trevliga människor och har mycket goda vänner, alltid utan konflikt. Hon tycker om nöjen, fester. Hon har massor med barn. Livlig själ, alert och fyndig men sarkastisk, kritisk, provokativ. Hon är grälsjuk. Har lätt för att uttrycka sig, gör vad hon vill: framgång väntar vid vägens slut. Hon är begåvad och handlar snabbt.

Faktiskt inte helt ute o cyklar! Annars då när jag inte läser viktiga saker så som horoskop? Jo, försöker analysera mig själv lite, och väntar på bandyn... Det blev visst inge söndagsfika idag, och jag som sparat succékaka och införskaffat kex! Det är visst dags för en bild eller ett foto här snart tycker jag, bara text text och text i alla inlägg, urtråkigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar