torsdag 9 oktober 2008

Osäker eller vad?

Jag är så sjukt nervös inför morgondagen så det finns faktiskt inte! Tror aldrig någonsin jag kännt såhär.. Ja, aldrig då under vfu förr, vfu-besök... Hu! Sorry att jag ältar det men jag kan bara inte smälta det, efter imorn ska det väl vara slut på det. Då får vi se om jag kan fortsätta, ta examen och jobba med det här som jag så gärna vill och som jag tidigare kännt mig så säker på och att jag kan. Eller, om jag får emigrera till afrika eller nå. Nu är det lite fint här hemma iaf, alla dammråttor är borta, jag har strukit duk och gardiner och satt upp dom, passade väl okej men det går ju inte att få det skitvackert här hemma heller. Vet ni förresten vad? Idag är The big day, dagen då Malla gick med i hyresgästföreningen. Ä'nt de bra så säg?

Och här kommer nu ett efterlängtat "hemma-hos" reportage från min utsökt fina etta på 32 kvadrat med tapeter som har suttit några år för mycket och med möbler från det att huset byggdes 62!

Mitt sovrum där jag tillverkat en fondväg av ett svart tyg då väggen bakom ser ännu värre ut.
En vacker hösttavla som jag tillverkat i väntan på något bättre att sätta på väggen
Oerhört välstajlat tv-rum med stilrena sladdar på golvet
Sätter man sig i soffan och ser ut över lägenheten så ser man detta vackra, lägg märke till den välplacerade vågen under sängen. Rakt fram ser man köket och matsalen
Här ser ni min stora spis med ugn
Diskstället tycker jag är vackert!
Här är väldigt ont om kastrullskåp...
Min frys, min hylla, mina köksblommor och min farmor o farfar
Till lägenheten finns även en fin hall som går i grått..
Tre hål i väggen kallar jag denna
That's it. Nu ska jag sova för att vara piggelin imorgon och göra mitt allra allra bästaste någonsin!

1 kommentar:

  1. Du verkar ju bo jättefint Malla! :) De trendiga sladdarna är oerhört hippt, så har vi också för tillfället hihi
    Då du kommer hem, dock efter 31 oktober så måste du ju komma och kolla in mitt nya hem :D

    Skönt för dig att allt gick bra idag! :) Kramar!

    SvaraRadera