onsdag 23 januari 2008

6-3!

Vilken skräll ikväll, verkligen. Här kilar man iväg o tränar lite, kommer ut till omklädningsrummet, kollar mobilen och har fått sms; "2-0 nu är det kul! :)" Wow tänker jag men alltså det var ju ett tag sen. Ringer upp Malin och knäpper på radion så står det visst 4-1, tjohoo! Ä'nt de bra så säg? 6-3 tillslut o var kom det ifrån efter det dåliga spelet tidigare? Bäst ikväll var ändå Malin efter matchen, herregud jag skrattar åt det fortfarande! Svängde in hos Emma på vägen hem för att hurra lite för Bollnäs och byta några ord, där luktade det himlarns gott - nybakta bullar! Så jag hoppas att man kanske kan få komma på en bulle imorn innan kören, eller om det inte blir kör utan handboll, som det lutar åt... Inte kan man väl missa handbollen imorn, Vicky? :)

Afron ikväll var kul, en ny bra ledare och ett helt nytt pass med massa nya "steg". Nu sitter jag och väntar på att mitt hår ska bli lite torrare så jag kan lägga mig och sussa, skola tidigt imorn. Sista dagen på universitetet på flera flera veckor, sorgligt att säga hejdå till alla igen. Nejdå, vi har knappt lärt känna varandra men det är synd för jag tror jag fått en bra basgrupp. Well, nu ska jag lägga mig o läsa Cosmopolitan, de stor o delade ut sånna idag, och en inredningstidning som tydligen var väldigt fiiin, som jag inte vet vad den heter. Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar