söndag 20 januari 2008

Nyss trodde min mamma att jag skulle få barn.. (och hon verkade inte så glad över det?) Men nu var det ju inte så att jag har en bebis i magen, utan bara att det är så att "jag" ska få en bebis! :)

Ska göra ett försök att se på film nu, Wedding planner heter den nog, på tv3. Imorgon är det kursintroduktion på nya kursen, det blir lite spännande, vi ska bli indelade i olika klasser o sånt.. Jag vet inte så många som ska läsa den heller? Det är väl mest sånna där som bara gått 1.5 år tror jag då det är vanligaste perioden att ha den där inriktningen på. Kanske blir det nå trevliga prickar man stött på förr iaf, chansen är ganska stor!

Jag har nyss kommit hem från kusins kalas nu, det blev ett lååångt kalas. Först tårta o fika, sedan fick jag mat och sedan har vi spelat ett spel som inte direkt var min grej.. Eller Stigs heller, han var då väldigt negativ till det där även om han tog något poäng, vilket jag inte gjorde men jag höll humöret uppe! ;P Man fick ledtrådar och skulle gissa på historiska personer, kunde vara allt från Johan den 8:e till Foppa, Hitler, van Gogh, Skärekonung.. tja, alla konstiga personer ni kan tänka er! Och en av hundra kanske var kvinnor, vilken skit! Näe om jag skulle koncentrera mig lite på filmen. Tjohoj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar