söndag 6 januari 2008

Pluggdag? Nja...

Det blev en sen kväll och ändå en tidig morgon, tror inte att vi var hemma förns halv fyra? Och uppe var jag halv tio och såg på slalom! Igår kväll umgicks jag med vänner, jag fick tom massa fina presenter! Vi åt tårta och sedan ost och kex och spelade spel, mitt nya D'jay som enligt mig är väldigt roligt. Vårt lag förlorade inte en enda gång ;) Det blev rätt så sen för oss, efter tolv allafall, sedan for jag till Brånan då jag lovat skjutsa mor o Jerre men där blev jag kvar ett tag också och sent blev det.

Dagen spenderades i Järvsöbacken, jag började i barnbacken med E, sedan några åk i stora backarna med mamman o F, och sedan avslutade jag i knattebacken med M i sele, första gången hon stod på skidor! Det gick ju kanonbra, och jag klarade av att åka med selen o ;) Man kanske skulle bli skidfröken... I alperna en säsong eller så, tjoho! Det blev verkligen en heldag och jag är överlycklig eftersom jag inte fått ett dugg ont i fötterna en enda stund på de tre dagar jag åkt nu. Påväg hem hamnade vi i bilkö lääänge, hade varit en hemskt bilolycka, bilarna stod kar och det såg inte bra ut alls.

Nu har jag faktiskt pluggat lite och sett på slalom då, nu tänkte jag packa ihop och fara hem till min far och diska efter igår, kika på andra åket i slalomen och plugga lite mera... Klockan fem är det bandy, Heja heja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar